domovská stránka přejít na návod přejít na návod přejít na návod DIY design recepty recenze ostatní

DIY pudr


Nemůžete najít správný odstín pudru? Přesně tento problém jsem měla několik měsíců - jeden byl moc světlý a vypadala jsem s ním jako mrtvola, a druhý byl moc tmavý. Nakonec jsem přišla na to, že když je zkombinuji, vznikne mi ideální odstín. Proto jsem štetcem vždycky klepala do obou, ale už mě to přestalo bavit, a tak jsem se rozhodla je sjednotit a udělat si vlastní pudr.

Oba pudry si zakryjte/obalte fólií a nečím je rozdrťte (třeba tupým nožem).


 Pudry sesypejte do jednoho a pomalu je promýchejte.

 Pudr znovu přikryjte fólií a drťte a mýchejte.

Teď příjde ta nejtěžší část. Lžičkou opatrně na sucho upravte povrch a poté začnětě kapat (stříkačkou) lih na pudr tak, aby se dostl asi všude - ale ne moc! Jen malou vrstvičku! Použijte starý pudrovací štětec a klepejte po celém pudru.. Neudělá to dokonale rovný povrch, ale to nevadí. Na internetu to dělají sice lžičkou nebo nožem, to mě ale nešlo - pudr se mi na nůž akorát lepil. 

Nechte pudr zaschnout (respektive alkohol) a můžete používat!

1 komentář:

  1. máš také pěkný diy...doufám, že se ti články na mém blogu líbí a budeš se sem ráda vracet :)

    OdpovědětVymazat