domovská stránka přejít na návod přejít na návod přejít na návod DIY design recepty recenze ostatní

Látky odhaleny!

Kam na látky? To je možná otázka, kterou si všichni (co jsou posedlí šitím a vyráběním), kladou. Také jsem si ji kdysi kladla, teď už jí mám vyřešenou. Pokud tedy scháníte látky a jste z Prahy, čtěte dál.


  1. Flex-texFlex-tex je můj nejoblíbenější obchod, protože zde mají opravdu kvanta nejrůznějších látek! Od klasických vzorů přes jednobarevné po abstraktní. Všechny látky mají šíři 110 cm a 1m stojí 99,-, u všech látek je stejná cena! A pokud už jste těch pár látek koupili, víte, že 99,- je skvělá cena. Jediné malé mini mínus je organizace látek - člověk se v tom až tak dobře nevyzná, není to např. podle barevnosti atd., jsou i na velkých stolech kam se špatně došáhne. A to zatím píši jen o balvnách. Najdete zde i nejrůznější úplety, tyly, zipy, střihy atd.
  2. látky MrázLátky Mráz je překrásný obchod. Je zde vše krásně přehledné. Látky zde jsou ale lehce držší než ve flex-texu (ceny od 120,- - 300,-), a navíc je zde mnohem menší výběr. Z úpletů si zde nevyberete. Najdete zde na druhou stránku množství látek pro domácnost - tyly, zácloviny, ...
  3. Kalců
    Kalců je můj nejméně oblíbený obchod - je to tu sice docela přehledné, ale je ze všech tří obchodů nejdražší a s nejmenším výběrem. Viděla jsem zde velký výběr oděvních látek, ale na ty jsem se zde nezaměřovala, tak si nejsem jista.
Všechny obchody jsou dobře dostupné MHD, s krátkou chůzí. Samozřejmě že je v Praze - a po celé Čr velké množství obchodů s látkami, ale mohou to být jen takové malé zapadlé krámky, kde nic nemají. Toto jsou docela velké obchody, kde si vše v klidu vyberete :)
Máte Vy nějaký oblíbený obchod s látkami? Jaké jsou pro vás faktory, které rozhodují, zda je obchod dobrý či špatný?

Tento článek je zkopírovaný z mého "nepovedeného" webu manufactory. Nejedná se tedy o krádež.

Žádné komentáře:

Okomentovat