domovská stránka přejít na návod přejít na návod přejít na návod DIY design recepty recenze ostatní

Ikea - zázračné místo

   Kdo by nepovažoval Ikeu za magické místo? Chodit uličkami mezi krásnými místnosti a doufat, aby právě toto byl váš pokoj - nebo tenhle? Tamten? Procházka ikeou je příjemná vždy, i když zrovna nezařizujete nový pokoj -  Ikea nabízí širokou nabídku dekorací, obrazů i malých úložných prostorů, díky kterým si můžete lehce oživit svůj pokojíček.

   Sama jsem Ikeu nedávno navštívila a koupila si pár věcí. Chtěla jsem Vám ukázat, jak jsem oživila jednu skříňku tak, že chytne zrak každého, kdo vejde do pokoje.

Výsledek mého snažení. Omlouvám se za špatnou kvalitu fotky - špatné švětlo + foťák v tabletu je blbá kombinace... 



1. Zajeďte si do Ikei a kupte si tuhle ↓, nebo jinou levnou skříňku. Pokud jste z Prahy, stačí zajet na konečnou stanici metra B (Zličín nebo Černý most) a tam vás autobus doveze přímo před Ikeu - je to bezvadný výlet ☺.
Nebo si tuto skříňku kupte online! Můžete přímo tady ! 
2. Kupte si dekorativní (nebo v podstatě jakkékoli) barvy. Já jsem si koupila tyto ↓, dají se koupit ve výtvarných potřebách. Vynikající na těchto barbách je, že jsou krycí, znamená top tedy, že si skříňky můžete malovat znovu a znovu - ale nepřehánějte to ☺!
Tyto barvy jsem si koupila v tomto obchodu. 
3. Užijte si to! Můžete namalovat celou skříňku jednou barvou, nějaké šuplíky barvou A, nějaké barvou B. Můžete malovat kytičky, hvězdičky, pruhy - cokoli!

   Takto upravená skříňka z Ikei je opravdu stylová a velmi praktická - je malá, vejde se vám i na stůl, ale přesto se do ní vejde mnoho věcí. Já jsem v ní měla nějakou dobu věci na šití, jako nitě, špendlíky apod. Teď je prázdná, chci do ní dát věci na scrapbooking.

   Jaké máte Vy zkušenosti s malováním nábytku? Podělte se ☺!

Žádné komentáře:

Okomentovat