domovská stránka přejít na návod přejít na návod přejít na návod DIY design recepty recenze ostatní

Samota nebo společnost aneb začátek blogu

   Dnes jsem narazila na zajímavou otázku: Máte-li takovou nulovou, nudnou, prázdnou náladu, kdy se vám nic nechce nic dělat - je lepší překousnout to nějak sám a zabavit se, nebo zavolat kamarádovi a jít ven? Ne že bych byla nějak extra asociální, ale dnes se mi nikam chodit nechtělo - znáte to, když někdy prostě chcete být sami?

   Nakonec jsem tedy zůstala doma a rozhodla se založit si blog. Ano, ano, tohle není můj první blog - ve skutečnosti je to můj asi desátý. Ale tentokrát to bude jiné - ne dva články a konec. Tento blog bude mít jasné téma: JÁ. Moje myšlenky, moje fotky, moje názory, moje zážitky, moje všechno. Nebudu se stresovat návštěvností  nebudu naštvaná, že mi nikdo nepíše komentáře. Chci si sem zaznamenávat moje myšlenky a ne cizí.

   Mým cílem tedy bude preferovat mé myšlenky nad ostatními. Doufám, že se vám tady bude líbit :)  


Žádné komentáře:

Okomentovat